Pages

Sunday, May 13, 2012

Jum tengok make up pouch - handmade dariku




Makeup pouch/ buatan tanganku

Seperti yang telah saya janjikan, kali ini saya  papar kan makeup pouch,  rupa bentuk sama dengan pencil pouch,  saiz  panjang sama,  cuma ukuran  tinggi  lebih sedikit.  Saya  ciptakan  simple dan  saya tampilkan menawan.  Kualiti  handmade  terjamin  kerana  saya sendiri  membuatnya.  Untuk  anda  yang   berminat  membuat  sendiri saya syorkan layari internet mengenai cara membuat pencil pouch, kerana saya pun belajar dari sana dan ubahsuai ikut kreativiti sendiri. Sekarang ni saya membuat atas  permintaan  setelah  mereka  melihat sendiri hasil buatan tangan saya serta hiasan ros dari riben yang saya buat sendiri. Kali ini saya siapkan dari dua jenis kain bercorak.  Ada 4 buah makeup pouch dengan hiasan berbeza,


Pandangan dari hadapan


Pandangan dari sisi

Tema oren

Tema ungu

Tema oren dari kain yang sama cuma corak menegak

Pandangan dari sisi

No comments: