Pages

Thursday, September 22, 2011

Bila Tengok Trafik Mencacak - Naik Takut Juga

Pandangan dari atas
Buka blog tengok trafik, boleh tahan. Sebelum raya, selepas raya, tengok trafik je, balik kerja, pergi kerja  tengok trafik.  Buat pertama kali aku dan dah jemu tengok trafik mencacak je.  Kalau dapat habuan tak pe juga, ni silap-silap kena block pula, habislah.  Apa masalah trafik ni, kekadang ada, kekadang tak ada langsung.
Tiba-tiba anak aku di sebelah bersuara " Umi relaxlah, trafik banyak kan bagus, kita berjaya menuju destinasi dengan aman tanpa disaman, sebab kita bukan pesalah jalanraya.  
Pandangann dari sisi
 Ye tak ye, kita kan nak pergi kedai bunga, beli riben nak buat bunga telur.  Gambar yang tertera adalah diantara beberapa koleksi ciptaanku untuk mereka yang berminat membuat sendiri, ok senyum selalu. selamat mencuba..

Inilah Trafik yg diimaksudkan 



No comments: