Pages

Wednesday, August 10, 2011

Nuffnang Dah Sudi Menyinggah

Bunga telur ciptaanku 
Orkid dancing lady yang mudah ditanam
Blog aku ni taklah secanggih mana, hanya untuk cerita perihal hobi kraftangan, ada juga aku krafkan pengalamanku, rasanya tak ada harapan iklan nuffnang nak menyinggah.  Baru dua bulan aku join, sambil tu nak promot bunga telur  tetiba ada juga iklan yang menyinggah tapi hanya untuk seminggu, trafik tak sampai 20 orang.  Bila tengok earning adalah sen-sen aja tapi aku seronok dan bersemangat,  itulah agaknya nuffnang sengaja nak bagi aku semangat, kan kan. Setelah enam bulan berlalu aku terus updatekan blog aku ni, tetiba awal bulan ini earning aku bertambahlah cikit, rupanya iklan menyinggah pada blog aku ni dan blog yang satu lagi 'Dongeng Dari Ibuku' . Memandangkan trafik sikit kempen iklan seminggu, earning pun ciput.. Terima kasih kepada bloger2 yang memberikan tip dan tutorial, aku masih kekurangan  ilmu dan kekurangan masa. Terima kasih ku ucapkan pada Pak Nuffnang yang sudi menyinggahkan iklannya ke laman teratakku.  Laman ini akan ku penuhi dengan bunga-bungaan bersama harapan yang berbunga . 

4 comments:

Darulamanku said...

nuffang ni tgk pada kedudukan iklan tersebut.. jika diletakkan pada tempat yang diorang nk mgkin ada peluang la nk dt BE dari nuffnang tu...

Jom tengok: Bonus dari nuffnang di
http://darulamanku.blogspot.com/2011/08/dapat-bonus-klik-dari-nuffnang.html#more

Cik Ila said...

Nanti lama2,msti Nuffnang akan sllu singgah..best of luck..!

slm perkenalan..jmpe kt innit td..

Amirul Amin said...

dah ok da tuu.

rosekrafebihani said...

Terima kasih atas sokongan kamu semua.