Pages

Wednesday, March 16, 2011

Mawar Biru

Sesiapa yang bercadang tema biru dalam apa jua majlis, ini dia mawar biru dari riben organza, simple untuk bajet sederhana.  Untuk lebih mewah setangkai boleh buat empat atau lima kuntum ditambah dengan manik-manik silver atau kristal.

2 comments:

Eena's Collections said...

Cantik...kreatif like me...heheheh..terlebih reben na wat mcm ni gak masa na kawin..dah bnyk sgt wat bunga telur smp tak ader org minta...na suruh na ambik jer....huhuhu...

rosekrafebihani said...

Sebelum ni memang buat bunga telur utk anak2 saudara je, ni baru nak promot sbb ingat nak berhenti kerja, boleh juga bisnes sambilan dari rumah, bolehkan kan..