Pages

Tuesday, March 29, 2011

Buat apa tu

Salam semua, aku ni dok tengah promot hasil kraftanganku untuk mengisi ruang nak bisnes kecil-kecilan. Buat permulaan ni aku kekurangan masa nak mencari bahan-bahan penulisan atau cerita baru.  Cerita dongeng masih ada lagi dalam simpanan belum diolah.  Nanti bolehlah korang nak baca di blog DONGENGIBUKU.  Blog aku pun tak lah pefect sangat, tak ada daya tarikan agaknya sebab memang tak pandai, tu sebab aku kena rajin-rajin melawat blog orang lain cari ilmu tapi memang tak ada masa sebab masih berkejar ke pejabat dan di rumah. Pastu ada juga orang order hasil tanganku, tapi tak dapat layan semua sebab tak ada asistan lagi, baru nak bermula katakan.  Sebenarnya banyak topik yang hendak aku tuliskan buat tatapan visitor aku (kot adalah).  Minggu lepas aku baru je balik kursus "Team Building" iaitu Berkerja Secara Berpasukan".  Ilmu yang aku dapat ialah seperti siri Wonder Pet "Apa yang penting, kerjasama".  Bagaimana kita menerapkan nilai kerjasama dan mendengar arahan dari seorang ketua.  Lepastu ada juga  senam robik mulai 7 pagi.  Kursus ni banyak aktiviti luar  dan satu yang amat mencabar 'jungle tracking' mendaki bukit, merentasi halangan  gaya-gaya askarlah tu, oi mencabar tapi seronok bagi orang muda belia.  Nanti jumpa lagi dengan cerita dan bunga telur yang baru.  Insyallah...

2 comments:

Zikri Husaini said...

nanti kalau ada masa kongsikan lah gubahan bunga telur tuh ya..

rosekrafebihani said...

oh o minat juga dgn bunga telur, t.kasih,insyallah ada yang baru, tunggu..